SijaintiNaantali

AjankohtaAlkaa: 15.03.2019, klo 21.30
Päättyy: 23.03.2019, klo 00.00
KokoontumispaikkaSuopellon koulu Rimpikuja

Armonlaakson Vaeltajien ja Raision Rinkan yhteinen ensi talven 2019 hiihtoviikko Lapissa suuntautuu Yllästunturin maisemiin. Matka ajoittuu viikolle 12, kohteena on Äkäslompolon kylä kaikkine palveluineen mukaan lukien noin 300 km hoidettuja latuja kaikille hiihtotyyleille ja –vauhdeille. Lisäksi yhtenä päivänä on tarkoitus tehdä retki johonkin lähikohteeseen osallistujien kiinnostuksen mukaan. Majoitumme jo monille tutussa Raitismajassa, Nilivaarassa 2-4 hengen huoneissa täysihoidolla, joka sisältää aamiaisen, retkieväät ja päivällisen. Sauna on käytettävissä päivittäin. Raitismajassa on iltaoleskelua varten TV-huone (+2 muuta TV), kokoontumis- ja takkahuone. Lähialueella on useita illanviettopaikkoja. Matkalle lähdetään perjantaina 15.03. Naantalista Suopellon koululta Rimpikujalta klo 21.30. Bussi ottaa kyytiin myös Harkon edestä (Raision kaupungintalon vieressä) ja matkaan lähdetään Raisiosta klo 22.00. Paluu lauantaina 23.03. puolenyön aikaan. Lisätiedot ja ilmoittautumiset Hannele sähköpostilla moskajarvi.hannele@gmail.com tai puh. 040 765 3252. Tutustu myös www.yllas.fi, josta saat lisätietoa matkakohteesta. Koko matkan hinta on 680 €/henkilö sisältäen matkat bussilla ja majoituksen täysihoidolla. Ennakkomaksu 100 €/henkilö maksetaan 15.12.2018 mennessä Armonlaakson Vaeltajat ry:n tilille FI47 5284 0220 0874 86 (viite 5241) ja loppumaksu 10.2.2019 mennessä. ÄLÄ JÄTÄ ILMOITTAUTUMISTASI VIIMETINKAAN, SITEN VARMISTAT MUKAAN PÄÄSYN.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Älä jätä ilmoittautumistasi viimetinkaan, siten varmista mukaan pääsyn. Armonlaakson Vaeltajat ry:n matkojen peruutusehdot: Mikäli peruutus tapahtuu viimeistään 60 vrk ennen lähtöä, palautetaan matkan ennakkomaksuna peritty summa ja veloitetaan toimistokuluina 20€/henkilö. Myöhemmin kuin 14 vrk ennen matkan alkua, peritään 50% hinnasta/henkilö. Matkustajalla on oikeus peruuttaa matkansa ylivoimaisen esteen vuoksi. Tässä sovelletaan yleisten seuramatkaehtojen syitä ylivoimaisesta esteestä. Tällöin peritään ainoastaan 20 €/henkilö. HUOM! Loman saanti/saamattomuus ei ole ylivoimainen este.

Tapahtuman nimiYlläs on aina vain ykkönen
Tapahtuman lajiHiihto
Ilmoittautuminen 15.12.2018 mennessä