SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 08.09.2018, klo 11.00
Päättyy: 08.09.2018, klo 14.00
KokoontumispaikkaFriisilän pihapiiri

Järjestämme lapsille ja aikuisille YHDESSÄ tapahtuman, jossa teemme retkeilyyn liittyviä asioita, kuten retkiruokaa ja tutustumme retkeilyyn liittyviin varusteihin. PYSTYTÄMME yhdessä teltan, johon halukkaat voivat jäädä yöksi. - Lauantaina 8.9. vietetään Suomen Ladun NUKU YÖ ULKONA päivää. Luontobingo on mukava joukkueina tai yksilöinä pelattava etsimispeli. Vietämme aikaa myös pelin tiimellyksessä. Pelaajille on luvassa pieniä palkintoja. - Pukeudu sään mukaan. Olemme ulkona. Ota mukaan pienet eväät. Rinkka tarjoaa osallistujille mehua.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen ja tiedustelut sähköpostilla rinkka@raisionrinkka.fi tai puh 044 080 2430 Kaija

Tapahtuman nimiYhdessä retkeilyyn liittyvää tekemistä
Tapahtuman lajiPerheliikunta
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen 04.09.2018 mennessä

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostirinkka@raisionrinkka.fi
Puhelinnumero044 080 2430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2019 teemme yhteistyötä Sydänliiton kanssa Polulle sydämellä -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.