SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 15.05.2019, klo 17.30
Päättyy: 15.05.2019, klo 21.00
KokoontumispaikkaRaision kaup.talo, Nallinkatu 2

Yhdessä iltaretki - Virnamäen luontopolulle ke 15.5.2019. Kokoontuminen klo 18 Halistenkoskella, Valkkimyllynkuja 2, Turku Retken alussa katselemme ja kuuntelemme koskea. Halistenkoski on Aurajoen yhdestoista koski. Koskeen on rakennettu 1995 kalaporras. Virnamäki on rautakautinen lehtomainen muinaisjäännösalue. Sieltä tunnetaan mm. polttokenttäkalmisto ja rautakautinen asuinpaikka. Virnamäen luontopolun varrelta löytyy katajakedon lisäksi perinteistä havumetsää, upea haapojen valtaama lehtoalue, peltoaukea ja näyttävä Komoisten kumpujen alue, jolla kasvaa upean järeitä vanhoja mäntyjä. Kävelyreitin pituus on n. 5 kilometriä. - Teemme retken yhdessä Armonlaakson vaeltajien kanssa.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Raisiosta lähdemme klo 17.30 kaupungintalon edestä kimppakyydein. Tiedustelut ja ilmoittautuminen 13.5. mennessä rinkka@raisinrinkka.fi tai puh 044 080 2430 Kaija. Voit mennä myös suoraan kokoontumispaikalle Valkkimyllynkuja 2, josta retkemme alkaa klo 18.

Tapahtuman nimiYhdessä iltaretki Virnamäen- luontopolulle
Tapahtuman lajiKävely
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 13.05.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2019 teemme yhteistyötä Sydänliiton kanssa Polulle sydämellä -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.