SijaintiTurku

AjankohtaAlkaa: 19.09.2019, klo 17.30
Päättyy: 19.09.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaKahvila Villa Saaro, Saarontie 59

Teemme retken yhdessä Armonlaakson vaeltajien kanssa. Retkemme alkaa klo 18. Kävelemme luontopolkua seuraillen Kolkannokkaan, joka on aivan Ruissalon kärjessä. Kävelymatkaa koko reitille tulee muutama kilometri.

Luontopolku kulkee rehevän kasvillisuuden keskellä lähellä rantaa. Loppumatka on hiekkatietä. Maisemasta löytyy matalahkoja mäntyjä, katajaa ja kalliota. Tuntuu kuin olisi saaristossa. Merimaisema avautuu kulkijan eteen.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Raisiosta lähdemme klo 17:30 kaupungin talon edestä kimppakyydein. Tiedustelut ja ilmoittautuminen 17.9. mennessä. VOIT MENNÄ MYÖS SUORAAN kokoontumispaikalle, josta retki alkaa klo 18.

Tapahtuman nimiYhdessä iltaretki Ruissalon Kolkannokkaan
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 17.09.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2019 teemme yhteistyötä Sydänliiton kanssa Polulle sydämellä -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.