SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 02.02.2019, klo 10.00
Päättyy: 02.02.2019, klo 16.00
KokoontumispaikkaLykynlampi

Tervetuloa kokeilemaan umpihankihiihtoa Lykynlammelle! Kokoonnumme Lykynlammen majan edessä klo 10. Aluksi tutustumme metsäsuksiin. Tämän jälkeen teemme parin tunnin hiihtoretken Lykynlammen lähimaisemissa, helppokulkuisessa maastossa, kuitenkin valmiiden latujen ulkopuolella. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta umpihankihiihdosta, mutta mukaan voivat lähteä myös sellaiset, joilla sitä jo on. Varusteet: Säänmukainen vaatetus, kevyt retkireppu, juotavaa, pientä syötävää, taukovaate sekä omat sukset ja sauvat. Normaalisuksilla pärjää, mutta metsäsukset ovat suositeltavat. Ilmoittautuminen 30.1. mennessä: Maria Siltakorpi, 045 631 9882 Samalla voit ilmoittaa, mikäli haluat metsäsukset (5 €) käyttöösi Joensuun Ladulta. Tarkistamme samalla yhteensopivuuden kenkiisi.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittaudu: Maria Siltakorpi, 045 631 9882

Tapahtuman nimiVasta-alkajien umpihankihiihtoretki 2.2.2019
Tapahtuman lajiHiihto
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 30.01.2019 mennessä

YhteyshenkilöMaria Siltakorpi
Puhelinnumero 045 631 9882

JOENSUUN LATU RY

JOENSUUN LATU on perustettu 16.10.1951 SUOMEN LADUN jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta.

Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa.

Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille.

Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme.

Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.