SijaintiVantaa

AjankohtaAlkaa: 29.09.2019, klo 10.00
Päättyy: 29.09.2019, klo 15.00
KokoontumispaikkaKokoustalon edusta

Opastetulle maksuttomalle patikointiretkelle Kuusijärveltä Bisan majalle lähdetään klo 10.00 Kuusijärven kokoustalon edestä. Ryhmä palaa Bisan majalta hiidenkirnujen kautta osittain merkitsemätöntä reittiä takaisin Kuusijärvelle. Sinisin nauhoin merkityn reitin voi kulkea myös oman aikataulun mukaan. Reitin Kuusijärvi – Bisan maja pituus on edestakaisin noin 9 km. Lähtöpaikka on opastettu kokoustalon edestä ylikulkusillan alta. Reitin varrella odottaa kymmenen luontoaiheista kysymystä, joiden vastaukset voi tarkistaa majalla. Bisan maja on avoinna klo 10.00–15.00. Majalta menee merkitty reitti lähemmille hiidenkirnuille; edestakainen matka 4 km. Tervetuloa yhdessä liikkumaan syksyiseen luontoon koko perhe!

Tapahtuman nimiVantaan Ladun ja Polun 36. polkuretki
Tapahtuman lajiPatikointi
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöMaarit Kylmäluoma
Sähköpostimaarit.kylmaluoma@elisanet.fi
Puhelinnumero0400 811 570

VANTAAN LATU ja POLKU RY

Vantaan Latu ry on perustettu 4.2.1965 ja se toimii Vantaan alueella. Vantaan Latu ry järjestää kuntoiluun, ulkoiluun, retkeilyyn ja muuhun luontoliikuntaan liittyviä tapahtumia. Vantaan Latu ry:n keskusjärjestö on Suomen Latu ry.