SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 04.11.2019, klo 18.00
Päättyy: 04.11.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaCarelicumin auditorio

VALOKUVAILTA 6. Maanantaina 4.11.2019 klo 18-20 Carelicumin auditorio, Torikatu 21 C. Hiihtovaellus Käsivarressa Kolmen miehen joukko teki huhtikuun lopussa 2019 kahden viikon vaelluksen Käsivarren Lapissa, Suomen korkeimpien tunturien alueella, hieman syrjäisempiä reittejä, kuitenkin tuvalta tuvalle. Haltikin huiputettiin, jopa harvinaisesti hyvässä näkyvyydessä. Heikki Siivari näyttää kuvia Suomen komeimmalta vaellusalueelta ja kertoo. Polkupyörällä Hanoista Saigoniin Eero Oura kävi syksyllä opastetulla pyöräretkellä polkemassa Vietnamin pohjoisesta pääkaupungista etelään Saigoniin. 1400 km vuoristoteitä, syrjäkyliä, paikallisia kulttuureja, sodan muistomerkkejä, mutta myös hiekkarantoja, hotelleja, kalastajakyliä ja vaikka mitä. Millaista on huolletulla pyöräretkellä eksoottisessa ympäristössä? Video. Lisätiedot: Eero Oura, eero.oura@gmail.com

Tapahtuman nimiVALOKUVAILTA 6.
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöEero Oura
Sähköpostieero.oura@gmail.com

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.