SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 07.10.2019, klo 18.00
Päättyy: 07.10.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaCarelicumin auditorio

VALOKUVA- TEEMAILTA 5. Maanantaina 7.10.2019 klo 18-20 Carelicumin auditorio, Torikatu 21 C Vaellus Susitaipaleella: Helatorstaina 2019 Ladun joukko teki Tuula Turusen johdolla neljän päivän ja 95 kilometrin vaelluksen Ilomantsin Susitaipaleella. Vaelsimme mukavasti, tavarat kulkivat autolla ja nukuimme katon alla. Retkeläiset näyttävät kuvia ja kertovat, millaista on maakunnan yhdellä parhaista vaellusreiteistä. Vaellus Pamirilla: Pieni joukko kulki elokuussa 2018 Eero Ouran johdolla Keski-Aasian Tadjikistanissa, jo Marco Polo kuvasi Pamirin vuoristoa näin: ”Sen läpi saa taivaltaa 12 vuorokautta näkemättä yhtään vihreää tai mitään elämää.” Ei nyt aivan näin: tapasimme niin ystävällisiä paimentolaisia, ettei vertaisia hevin löydy. Olimme heidän vieraanaan, asuimme heidän jurtissaan. Vihreää ei paljoa näkynyt, ei varsinkaan yli 4 km vuoristosolissa. Eero Oura näyttää videolla huikaisevia maisemia ja kohtaamisia upeiden paimentolaisperheiden kanssa. Lisätiedot: Eero Oura, eero.oura@gmail.com

Tapahtuman nimiVALOKUVA- TEEMAILTA 5.
Tapahtuman lajiLuonnossa kuin kotonaan
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöEero Oura
Sähköpostieero.oura@gmail.com

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.