SijaintiHeinävesi

AjankohtaAlkaa: 14.06.2019, klo 08.00
Päättyy: 16.06.2019, klo 18.00
KokoontumispaikkaHasanniemi

Kolovesi on paitsi upea kansallispuisto, myös mainio, helppo ja turvallinen melontakohde. Siellä aloittelijakin pärjää ilman riskejä ja oman tasoisessaan porukassa hienosti. Luonto on upea ja nähtävää on. Norpan näkemistä voi toivoa, vaikka viime vuosina ei juuri täällä ole juuri kuutteja syntynyt. Kalliomaalaukset katsomme tottakai. Päivämatkat ovat lyhyet ja taukoja pidämme tiuhaan. Leiripaikkoja on valittavaksi useita. Puisto on pieni, eikä siellä ole mahdollisuutta ryhtyä hurjastelemaan. Tuulet eivät tänne mahdu. Mukaan tarvitset peruskurssin käymisen lisäksi retkeilymieltä, uteliaisuutta ja oppimishalua sekä perusretkeilyvarusteet. Kauhojien jäsenet saavat lainata melokkeja, jos ovat oikean maksunsa maksaneet. Ladun jäsenet voivat vuokrata sekä kalustoa että retkeilyvarusteita omasta varastosta. Lastaamme kaluston autojen katoille tai trailerille perjantai-iltana, riippuu osallistujien määrästä. Siirrymme Kirkkorantaan ja melomme muutaman kilometrin, lauantaina enemmän. Matkoista ja yöpymispaikoista päätämme porukalla, sunnuntaina takaisin Kirkkorantaan ajoissa, ja takaisin kotiin. Retki on tarkoitettu tänä vuonna tai aivan hiljan peruskurssit läpikäyneille, jotka eivät vain ole tulleet jatkaneeksi harrastusta. Se on sääli ja voi harmittaa jälkeenpäin! Lisätiedot ja ilmoittautuminen: Eero Oura, eero.oura@gmail.com

Tapahtuman nimiVähän meloneiden retki Kolovedelle 14. - 16.6.2019
Tapahtuman lajiMelonta
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöEero Oura
Sähköpostieero.oura@gmail.com

JOENSUUN LATU RY

JOENSUUN LATU on perustettu 16.10.1951 SUOMEN LADUN jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta.

Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa.

Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille.

Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme.

Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.