SijaintiLiperi
OsoiteKuopiontien levike Liperi

AjankohtaAlkaa: 01.01.2019, klo 10.00
Päättyy: 01.01.2019, klo 16.00

Kauden avaus hiihtäen rantoja pitkin Kuoringan ympäri. Jos jää on lumeton, pääsemme luistelemaan, jos jäätä ei ole, emme melo. Matka on n. 15 km, eteläpäässä taukopaikka. Lähtö Kuopiontien levikkeeltä klo 10.00. Mukaan säänmukainen tuulenpitävä vaatetus, juotavaa, evästä. Lumen määrästä riippuen metsäsukset tai normaalit latusukset. Luistimina käyvät hokkaritkin, mutta Ladulta voi vuokrata retkiluistimia (monokiinnitys) 5 €/päivä. Luistellen liikuttaessa kaulaan jäänaskalit. Ei ennakkoilmoittautumista. Lisätiedot: Eero Oura, eero.oura@gmail.com

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ei ennakkoilmoittautumista

Tapahtuman nimiUuden vuoden avaus Kuoringalla hiihtäen tai luiste
Tapahtuman lajiLuistelu
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöEero Oura
Sähköpostieero.oura@gmail.com

JOENSUUN LATU RY

JOENSUUN LATU on perustettu 16.10.1951 SUOMEN LADUN jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta.

Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa.

Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille.

Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme.

Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.