SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 12.01.2019, klo 10.00
Päättyy: 12.01.2019, klo 16.00
KokoontumispaikkaPärnävaara

Umpihankihiihto tuttujen latujen ulkopuolella on erilaista. Ja ihanaa! Kokoonnumme Pärnävaaran kahvion edessä klo 10, teemme parin kolmen tunnin hiihtoretken lähimaisemissa, reilusti valmiiden latujen ulkopuolella. Aikaisempaa kokemusta umpihankihiihdosta ei tarvitse olla, mutta mukaan voivat lähteä myös sellaiset, joilla sitä jo on. Varusteet: Säänmukainen vaatetus, kevyt retkireppu, juotavaa, pientä syötävää, taukovaate sekä omat sukset ja sauvat. Normaalisuksilla selviää, mutta metsäsukset ovat suositeltavat. Otan mukaan kahmalollisen Ladun suksia, kannantausside, muutama joka kengän yleisside. Ei ennakkoilmoittautumista. Lisätiedot: Eero Oura, eero.oura@gmail.com

Tapahtuman nimiUmpihankihiihto Pärnävaaralla 12.1.2019
Tapahtuman lajiHiihto
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöEero Oura
Sähköpostieero.oura@gmail.com

JOENSUUN LATU RY

JOENSUUN LATU on perustettu 16.10.1951 SUOMEN LADUN jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta.

Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa.

Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille.

Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme.

Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.