SijaintiEspoo
Osoite Espoo

AjankohtaAlkaa: 01.09.2018, klo 08.30
Päättyy: 01.09.2018, klo 19.00

Mielenkiintoinen retki suomalaisuuden kansallismaisemaan useine rantatien museoineen. Jos sinulla on museokortti, niin ota se mukaan, koska vierailemme parissa museossa. Kokoontuminen WeeGee-talolla Tapiolassa klo 8.30. HUOM !! poikkeava kokoontumisaika. Retken kesto n. 9 - 10 tuntia, matka n. 100 km. Reitti kulkee Paloheinän kautta Tuusulantien varteen, jota seuraten ajellaan Tuusulan museotielle. Soita tai laita viestiä ennakkoon, että olet lähdössä mukaan, koska lähtöaika on aikainen ja kokoonnuttaessa aamulla on hyvä tietää, että kaikki ovat mukana. Matkakin varrelta voi toki ryhmään liittyä (paikka sovitaan erikseen) ja jos kokonaismatka tuntuu pitkältä, niin Järvenpäästä voi palata junalla Helsinkiin. Katso retkipyöräilyyn liittyvät asiat Toiminta-osion pyöräilykohdasta. Vaatetus sääennusteen mukainen. Retki ajetaan osanottajien omalla vastuulla.

Tapahtuman nimiTuusulanjärven pyöräretki
Tapahtuman lajiPyöräily
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöAntero Kaleva
Sähköpostiantero.kaleva@gmail.com
Puhelinnumero050-3903160

ESPOON LATU RY

Espoon Latu ry on virkistysliikuntayhdistys, joka järjestää kaikille avoimia retkeilyyn ja liikuntaan liittyviä tapahtumia ja neuvontaa.