SijaintiSavonlinna

AjankohtaAlkaa: 31.08.2019, klo 14.00
Päättyy: 01.09.2019, klo 12.00
KokoontumispaikkaABC, Suuri Savontie 1

Yhteislähtö ABC:ltä omin - tai kimppakyydein klo 14. MENEMME METSÄÄN TUHANNEN TÄHDEN HOTELLIIN. Ota mukaan reppuun tai rinkkaan sään mukainen vaatetus, omat eväät (päivällinen, iltapala, aamiainen ja ehkä lounas sekä tarpeelliset juomat ym harkinnan mukaan), retkikeitin , roskapussi, makuukset kuten makuupussi ja patja sekä oma teltta, riippumatto tai muu majoite. Muuta tarpeellista voi olla mm. otsalamppu, pyyhe (metsälammessa on mahdollisuus uida) yms. retkellä tarpeellista tavaraa. Ajomatkaa ABC:ltä on n. 20 minuuttia ja kävelymatkaa n. puoli tuntia. Teemme omatoimiretken. Teltan tms. pystyttämissänsä avustetaan. Telttoja ja muita majoitteita ja retkeilyvälineitä on saatavana rajoitetusti. Juoma- ja ruoanvalmitamiseksi tarvittavaa vettä voi ottaa harkinnan mukaan. Ohjelma: Kysy retkeilystä, vaeltamisesta, jokamiehenoikeuksista, välineistä, varusteista, retkikohteista tms. iltanuotiolla. Kysymyksiä voi lähettää etukäteen sähköpostilla. Lyhyt retki lähiluontoon. Retkeilijän solmut. ... Pääasia on luonto ja rento yhdessäolo. Kimppa- tai yhteiskyydeistä sekä retkeilyvarusteista mahd. pieni lisämaksu. Kaikkien osallistujien kesken arvotaan mm. riippumatto hyttysverkkoineen ynnä muita tuotepalkintoja.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Jos sinulta puuttuu kyyti, teltta tai muuta tarpeelliseksi katsomaasi tavaraa niin ota yhteyttä ilmoittautuessasi. Ilmoittautuessasi kerro onko sinulla omaa kyytiä, telttaa, riippimattoa tai majoitetta tai jos jotain puuttuu.

Tapahtuman nimiTuhannen tähden metsähotelli
Tapahtuman lajiRetkeily