SijaintiSastamala

AjankohtaAlkaa: 12.06.2018, klo 17.30
Päättyy: 12.06.2018, klo 21.00
KokoontumispaikkaVammalan lukio, Marttilankatu

Tiistaipyöräilyt lähtevät aina Vammalan lukion pihalta klo 17.30. Mukaan voi tulla myös reitin varrelta, mutta muista varmistaa pyöräilyvastaavalta Klasulta, mitä kautta reitti kulkee. Iltaretket suuntaavat aina vähän eri suunnille, kilometrit on laskettu alkaen Vammalan lukiolta ja päättyen samaan paikkaan. Pukeudun sään mukaan ja ota mukaan ainakin juotavaa ja ehkä jotain pientä naposteltavaakin. Jos matkan varrelle sopii kahvipaikka, niin suosittelemme retkelle myös kahvirahaa. Kuka tahansa voi osallistua, ja osallistua voi millä tahansa pyörällä. Turvallista on käyttää kypärää ja suosittelemme myös turvaliiviä tai kirkkaita vaatteita, niin näyt paremmin liikenteessä. TIISTAIPYÖRÄILYT: Ti 8.5. Ritavuoren lenkki, n. 30 km Ti 15.5. Myllymaa - Tyrväänkylän lenkki n. 27 km Ti 22.5. Huhtaniityn ja Röysän lenkki, n. 30 km (kahviraha mukaan) Ti 29.5. Pohjolanjärven lenkki, n. 27 km Ti 5.6. Sastamalan kirkon lenkki, n. 25 km (kahviraha mukaan) Ti 12.6. Ylistenjärven laavu, n. 25 km Huom! makkaraeväät

Tapahtuman nimiTiistaipyöräily
Tapahtuman lajiPyöräily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöKlaus Heikkilä
Sähköpostiklaus.heikkila@gmail.com
Puhelinnumero0505651543

VAMMALAN RETKEILIJÄT RY

Vammalan Retkeilijät on aktiivinen, ulkoilun ja retkeilyn parissa toimiva yhdistys, jonka tarkoituksena on edistää kaikenikäisten luonnossa olemista ja hyvää oloa.