SijaintiNaantali

AjankohtaAlkaa: 02.11.2019, klo 08.45
Päättyy: 02.11.2019, klo 19.00
KokoontumispaikkaNaantalin keskusta, bussien päätepysäkki

KOMEDIAHITTI TAMPEREEN TYÖVÄEN TEATTERISSA 02.11.2019 Teatterimatkalle Tampereelle lauantaina 02.11.2019. Bussi lähtee Naantalin keskustasta bussien päätepysäkiltä klo 9.00. Teatteriesitys alkaa klo 13.00. Ennen esitystä ruokailemme Fazer-kahvilassa Tampereen keskustassa. ”Tämä on ryöstö” on nopea ja upea komediahitti suoraan Lontoosta. Kesä 1958. Tammerkosken pankin suojissa on mittaamattoman arvokas timantti. Pakojalalla oleva roisto aikoo kähmiä timantin itselleen. Hänen apunaan on vähemmän välkky apuri, viekas tyttöystävä – ja huoltomies. Komedian rullatessa joutuu parikin kertaa hieraisemaan silmiään. Kuka on kuka ja kuka pettikään ketä? Ja kuka näistä kaupungin kaikista roistoista lopulta kaappaa timantin? Olisi kerta kaikkiaan rikollista missata tämä! Näin Aamulehden kommentissa.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Matkan hinta 71€/henkilö. Hintaan sisältyy bussimatkat, teatterilippu ja ruokailu. Tiedustelut ja sitovat ilmoittautumiset puh. 0407653252 Hannele. Maksu tulee suorittaa Armonlaakson Vaeltajat ry:n tilille FI47 5284 0220 0874 86 käyttäen viitettä 5445 viimeistään 25.9.2019 mennessä.

Tapahtuman nimiTeatterimatka Tampereelle
Tapahtuman lajiMuu