SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 15.02.2019, klo 18.00
Päättyy: 15.02.2019, klo 21.00
KokoontumispaikkaRaision kaup.talo, Nallinkatu 2

Täysikuu on kuunvaihe, jolloin maahan näkyvä eli ’maata katsova’ kuun pinta on täysin auringon valaisema. Kuu näyttää täydenkuun aikaan pyöreältä. Almanakan mukaan täysikuu on 19.2.2019 eli retkemme on lähellä täydenkuun aikaa. Retriitti eli retretti on vetäytymistä ja hiljentymistä. Retriitin tarkoituksena voi olla esim. arjen huolten unohtaminen ja itsetutkistelu. TEEMA OHJAA RETRIITTIÄ. - Tämä retki keskittyy illan hämärässä/pimeässä talviseen luontoon.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tiedustelut ja ilmoittautuminen ke 13.2. mennessä rinkka@raisionrinkka.fi tai puh 040 080 2430 Kaija. Lähdemme klo 18 retriittiretkelle kimppakyydein

Tapahtuman nimiTäydenkuun retriitti Kuhankuonolla
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 13.02.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2019 teemme yhteistyötä Sydänliiton kanssa Polulle sydämellä -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.