Sijainti
Osoite

AjankohtaAlkaa: 08.04.2019, klo 17.00
Päättyy: 16.04.2019, klo 16.00

Talvivaellus 8.-16.4.2019 Tarkoitus on vaeltaa Sevettijärveltä Ivaloon hiihtovaelluksena ahkioiden kanssa. Reitti on vielä suunnitteilla. Matkaa kertyy noin 120-135 km riippuen siitä, tullaanko suoraan selkien yli vai kierrelläänkö metsien kautta. Sevettijärvelle kulkee linja-auto vain arkipäivisin. Vaellukseen on syytä varata 9 vuorokautta. Yksi luppopäivä olisi hyvä olla huonojen kelien varalta. Jos kuljemme yleisillä kulkuvälineillä, lähtöpäivä on sunnuntai 7.4. Linja-auto on Sevettijärvellä maanantaina 8.4. klo 17.30. Ivalossa oltaisiin tiistaina 16.4.2019. Jos tulemme lyhyintä mahdollista reittiä, vaellus lyhenee yhdellä päivällä. Jos tämä käy, niin mukaan sopii tulla, mutta ei kovin suuri joukko, koska Sevettijärven linja-auto saattaa olla pikkubussi. Otan vielä selvää kuljetusvälineen koosta. Terveisin Mara Martti Kemppainen: kemppainen.martti@gmail.com 040 5883656.

Tapahtuman nimiTalvivaellus
Tapahtuman lajiVaellus
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöMartti Kemppainen

TUNTURILATU RY / KAVTSI

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).