SijaintiSalla

Päättyy: 05.10.2018, klo 20.00
KokoontumispaikkaLomakoti

Talviuintikauden avaus

Toivotamme kaikki uudet sekä entiset talviuinnista kiinnostuneet lämpimästi tervetulleiksi paikalle Sallan Lomakodille (os. Saijantie 8, noin 1,9 km Sallan liikenneympyrästä Savukosken suuntaan, tiehaara vasemmalle).

Olemme vuokranneet avajaisiin paljun, jossa voimme lämmitellä ja nauttia hämärtyvästä illasta iloisessa seurassa, kukaties tähtitaivaan alla. Aiemmin talviuintia harrastaneet kertovat kokemuksistaan ja neuvovat uusia tulijoita talviuinnin koukuttaviin saloihin. Heidän kanssaan on turvallista aloittaa uusi upea harrastus. Sauna on myös kutsuvasti lämpimänä. Tarjolla lämmintä juotavaa ja suolaista purtavaa. Tilaisuus on avoin ja ilmainen kaikille asiasta kiinnostuneille!

Tapahtuman nimiTalviuintikauden avajaiset
Tapahtuman lajiTalviuinti
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
HinnoitteluIlmainen kaikille

YhteyshenkilöEero Vaarala
Sähköpostisallanlatu@gmail.com
Puhelinnumero0400 196 824

SALLAN LATU JA POLKU RY

Sallan latu ja polku on perustettu v. 1978. Jäseniä on noin 200. Olemme aktiivinen yhdistys. Hiihto, lumikenkäily, avantouinti, patikointi, retkeily, pyöräily, frisbeegolf, geokätköily kuuluu mm repertuaariimme. Keväällä voit osallistua Sallan järjestämällemme Sallan laturetkelle ja uida avannossa lokakuulta toukokuulle. Tervetuloa mukaan toimintaan!