SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 18.03.2020, klo 16.00
Päättyy: 18.03.2020, klo 21.00
KokoontumispaikkaKiljavan leirikeskus

Tervetuloa nauttimaan saunan lämmöstä ja raikkaasta vedestä keskiviikkoisin ja sunnuntaisin klo 16.00-21.00! Ilmoittautuminen Kiljavan leirikeskuksen alakämpällä. Saunalla on omat pukuhuoneet + pesutilat sekä yhteinen sauna. Seuraa tapahtumakalenteria sekä nettisivujamme; saunailloissa voi tulla poikkeuksia! Saunat avautuvat tasan kello 16.00 ja alueelle ei voi tulla aikaisemmin. Mikäli lähdet lenkille ennen uintia, jätäthän autosi vinoparkkiin rinteeseen ennen piha-aluetta ja liikut häiritsemättä muuta toimintaa. Leirikeskus on varattuna muille toimijoille ennen meitä. Saunarakennuksesta tulee olla ulkona klo 21.00. Suuren kävijämäärän vuoksi sauna-aika on max 1,5h/hlö. Kerta-ja kausimaksut 2019-2020 ovat: * Kausimaksu 100€ vain NurLa:n jäsenille (helmikuussa hinnan tarkistus), pankkisiirto * Keratamaksu 8€ SL:n jäsenille ja 10€ ei jäsenille. Maksu käteisellä. * Alle 18v ilmaiseksi huoltajan seurassa (ei ryhmät) Kevään viimeinen uintipäivä on 17.5, jolloin on myös talkoot.

Tapahtuman nimiTalviuintia, Nurmijärvi
Tapahtuman lajiTalviuinti
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöSanna Puhakka
Sähköpostisk.puhakka@gmail.com
Puhelinnumero0405245706

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa, on jo yli kolmivitonen, vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1340 (12/2019). Nurmijärven Ladun perinteisiä lajeja ovat mm. talviuinti, melonta, retkeily, sauvakävely ja lumikenkäily. Uusina lajeina ovat suosituiksi muodostuneet maastopyöräily ja erityisesti polkujuoksu. Myös muita lajeja on ainakin satunaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi suppailu. Suomen Ladun jäsenyhdistys.