SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 13.10.2019, klo 16.00
Päättyy: 13.10.2019, klo 21.00
KokoontumispaikkaKiljavan leirikeskus

NurLa:n talviuinti järjestetään Kiljavan leirikeskuksessa keskiviikkoisin ja sunnuntaisin. Tervetuloa mukaan nauttimaan! Kausimaksu NurLa:n jäsenille 100€. Kertamaksu 8€ Suomen Ladun jäsenille ja 10€ ei jäsenille. Ilmoittautuminen "Alakämpällä" pääparkkipaikan vieressä. Alueelle ei voi tulla aikaisemmin. Saunan ovet avautuvat tasan klo 16.00. Seuraa ilmoittelua, välillä tilat saattavat olla varattuna muuhun käyttöön.

Tapahtuman nimiTalviuintia Märkiössä
Tapahtuman lajiTalviuinti
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöHannu Kurppa
Sähköpostihannuveikko.kurppa@gmail.com
Puhelinnumero0405584925

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa, on jo yli kolmivitonen, vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1270 (1.8.2019). Nurmijärven Ladun perinteisiä lajeja ovat mm. talviuinti, melonta, retkeily, sauvakävely ja lumikenkäily. Uusina lajeina ovat suosituiksi muodostuneet maastopyöräily ja erityisesti polkujuoksu. Myös muita lajeja on ainakin satunaisesti tarjolla. Sellaisia ovat viime vuosina olleet esimerkiksi suppailu. Suomen Ladun jäsenyhdistys.