SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 15.11.2018, klo 16.00
Päättyy: 15.11.2018, klo 21.00
KokoontumispaikkaKiljavan leirikeskus

Tervetuloa Nurmijärven Ladun avantouintisaunalle! Huomioi muutokset! Tulevana talvella uidaan Pääkaupunkiseudun partiosäätiön Kiljavan leirikeskuksen saunalla, Osoite on Vihtilammintie 45, 05200 Rajamäki. Saunavuorot ovat: •sunnuntaisin: klo 15-20 •keskiviikkoisin: klo 16-21 Saunalla on omat pukuhuoneet + pesutilat ja yhteinen sauna. Huom. Seuraa tapahtumakalenteria, saunailloissa voi tulla poikkeuksia! Kausi- ja kertamaksut talvella 2018 -19 ovat: •Kausimaksu: 100€ •Kertamaksut, 8€/ SL:n jäsen, 10 €/ ei jäsen. •Alle 18 vuotiaat ilmaiseksi huoltajien seurassa (Ei ryhmät) Ajo ohje: Rajamäeltä ajetaan Kiljavantietä noin 3 kilometriä ns. Kiljavan kivelle, josta on viitoitus oikealle Kiljavan Partiolaisten leirikeskukseen. Ohessa tietoa Partiolaisten leirikeskukseen: http://www.partiokampat.fi/kiljava/sauna/

Tapahtuman nimiTalviuintia
Tapahtuman lajiAvovesiuinti
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöHannu Kurppa
Puhelinnumero0405584925

NURMIJÄRVEN LATU RY

Nurmijärven Latu ry, tuttavallisesti NurLa, on jo kolmivitonen, vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1300 (1.8.2019). Nurmijärven Ladun perinteisiä lajeja ovat mm. talviuinti, melonta, retkeily, sauvakävely ja lumikenkäily. Uusina lajeina ovat suosituiksi muodostuneet maastopyöräily ja erityisesti polkujuoksu. Myös muita lajeja on ainakin satunaisesti tarjolla. Sellaisia ovat viime vuosina olleet esimerkiksi suppailu. Suomen Ladun jäsenyhdistys.