SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 21.11.2018, klo 16.00
Päättyy: 21.11.2018, klo 21.00
KokoontumispaikkaKiljavan leirikeskus

Tervetuloa Nurmijärven Ladun avantouintisaunalle! Huomioi muutokset! Tulevana talvella uidaan Pääkaupunkiseudun partiosäätiön Kiljavan leirikeskuksen saunalla, Osoite on Vihtilammintie 45, 05200 Rajamäki. Saunavuorot ovat: •sunnuntaisin: klo 15-20 •keskiviikkoisin: klo 16-21 Saunalla on omat pukuhuoneet + pesutilat ja yhteinen sauna. Huom. Seuraa tapahtumakalenteria, saunailloissa voi tulla poikkeuksia! Kausi- ja kertamaksut talvella 2018 -19 ovat: •Kausimaksu: 100€ •Kertamaksut, 8€/ SL:n jäsen, 10 €/ ei jäsen. •Alle 18 vuotiaat ilmaiseksi huoltajien seurassa (Ei ryhmät) Ajo ohje: Rajamäeltä ajetaan Kiljavantietä noin 3 kilometriä ns. Kiljavan kivelle, josta on viitoitus oikealle Kiljavan Partiolaisten leirikeskukseen. Ohessa tietoa Partiolaisten leirikeskukseen: http://www.partiokampat.fi/kiljava/sauna/

Tapahtuman nimiTalviuintia
Tapahtuman lajiAvovesiuinti
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöHannu Kurppa
Puhelinnumero0405584925

NURMIJÄRVEN LATU RY

Kasvava yhdistys on saavuttanut uuden ennätyksensä 1276 jäsenellä lokakuussa 2018. Polkujuoksu on saavuttanut huikean suosion. Ohjatuilla lenkeillä parhaimmillaan yli 50 juoksijaa. Polkujuoksut jatkuvat myös talvikaudella. Maastopyöräilyn edistämisen yhdistys aloitti ensimmäisten joukossa ja siitä on tullut kiinteä osa yhdistyksen toimintaa. Melonta, talviuinti, patikointi jne jne. ovat suosiossa vuodesta toiseen. Iso vapaaehtoisten joukko takaa hienot tapahtumat.