SijaintiRääkkylä

AjankohtaAlkaa: 09.02.2019, klo 10.00
Päättyy: 09.02.2019, klo 21.00
KokoontumispaikkaRääkkylän kirkon pys.paikka

Talvikalastuspäivä Rääkkylässä 9.2.2019 Haluaisitko tutustua perinteisiin suomalaisiin talvikalastusmuotoihin upeissa maisemissa Oriveden rannalla Rääkkylän Pötsönlahdessa? Tapaaminen Rääkkylän kirkon parkkipaikalla klo 10, josta opastus Pötsönlahteen kalapaikalle. Pääset kokemaan iskukoukkuja, talvikatiskoita sekä talviverkkoja. Aktiivikalastuksen merkeissä käydään hauki- ja ahvenpilkillä sekä hämärän saapuessa tunnelmallisella madepilkillä. Päivä päättyy iltanuotiolle noin klo 21. Kalastus tapahtuu rannalla olevilta laavulta ja kodalta käsin, joten jäällä kävelyä ei ole paljon ja tapahtuma sopii kaikenkuntoisille. Henkilökohtainen varustus sään mukainen. Pakkasraja tuulen vaikutus huomioiden on -20 °C. Tarvittaessa pääsee kotaan lämmittelemään. Kalastusvälineet tulevat järjestäjältä, mutta omia välineitä voi ottaa mukaan. Päivän aikana tarjoillaan tervetuliaiskahvi/tee, päivälliseksi kalakeittoa itse pyydystetyistä kaloista sekä iltanuotiolla makkarat juomineen. Omia eväitä voi myös varata jäälle mukaan. Tapahtuman hinta 20 €/hlö. Lisätiedot ja ilmoittautuminen 28.1. mennessä: Juha Karttunen, p. 050 414 9382, juha_karttunen@hotmail.com

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtuman nimiTalvikalastuspäivä Rääkkylässä 9.2.2019
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 28.01.2019 mennessä
Hinnoittelu20,00 /hlö

YhteyshenkilöJuha Karttunen
Sähköpostijuha_karttunen@hotmail.com
Puhelinnumero0504149382

JOENSUUN LATU RY

JOENSUUN LATU on perustettu 16.10.1951 SUOMEN LADUN jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta.

Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa.

Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille.

Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme.

Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.