SijaintiUtsjoki
Osoite Utsjoki

AjankohtaAlkaa: 12.09.2019, klo 18.00
Päättyy: 22.09.2019, klo 09.00

Ajateltuna reittinä Sevettijärvi >> Aadolfin kammi >> Kenesjärvi >> Kevon reitti >> Sulaoja. Kyseessä yksi viimeisistä meiltä vielä kulkemattomista osuuksista kerhon pitkäaikaisessa kolmen valtakunnan pyykkien vaellusprojektissa. Matkaa kertyy noin 150 kilometriä jaettuna yhdeksälle kulkupäivälle. Kulkua helpottaa se, että jotoksesta noin kolme neljännestä kulkee merkatulla reitillä. Alkumatkalla korkeuserot ovat vähäisiä, mutta loppupäässä Kevon reitillä eteen tulee jyrkkiä osuuksia kahlauksineen. Tarkempia tietoja vuoden toisessa Väärtissä. Sitä ennen saat lisätietoja Mikalta jolle voit toki ilmoittautua jo mukaan (kiiski.mika@gmail.com, 050 381 3894).

Tapahtuman nimiSyysvaellus Kaldoaivin ja Kevon maisemissa
Tapahtuman lajiVaellus
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöMika Kiiski

TUNTURILATU RY / KAVTSI

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).