SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 22.09.2018, klo 09.00
Päättyy: 22.09.2018, klo 16.00
KokoontumispaikkaRaision kaup.talo, Nallinkatu 2

Riippumatta siitä onko jalkojen alla suota, metsää tai kyläraittia niin Matildanjärvi on aina näköetäisyydellä. Järven hieno maisema hurmaa vuoden- ja vuorokaudenaikojen vahtelujen mukaan. Patikoimme järven ympäri noin 5,5 km mittaisen rengasreitin. Pysähdymme ja teemme havaintoja syksyisestä luonnosta ja syömme eväät. Jos metsäpalovaroitus on voimassa, tulee varata mukaan jotain muuta kuin grillattavaa evästä. Rinkkalaiset EIVÄT SYTYTÄ TULTA varoituksen aikana. Linja-auto vie meidät reitin lähtöpaikalle. Pukeudu sään mukaan. Ota mukaan eväät ja juomaa. Reitin varrella on tulipaikka, jota käytämme, jos ei ole voimassa metsäpalovaroitusta. SATU EKLUND, eräopas ja Rinkan johtokunnan jäsen vetää retken. Lisätietoja www.luontoon.fi/teijo/reittikuvaukset

Ilmoittautumisen lisätietoja

Retkimaksu sisältää kuljetuksen. Maksu maksetaan 13.9. mennessä Rinkan tilille FI60 5710 5210 0009 06, VIITE 1038. Ilmoittautuiset ja tiedustelut 13.9 mennessä spostilla rinkka@raisionrinkka.fi tai puh 0440802430 Kaija

Tapahtuman nimiSyysretki Teijoon Matildanjärvelle
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 13.09.2018 mennessä
Hinnoittelu20 euroa jäseniltä
25 euroa muilta
0 euroa lapset, alle 15 vuotiaat

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostirinkka@raisionrinkka.fi
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi.

Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa.
Vuonna 2018 Sydänliiton kanssa 'polulle sydämellä' teemalla.