SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 07.09.2019, klo 08.30
Päättyy: 07.09.2019, klo 16.30
KokoontumispaikkaRaision kaup.talo, Nallinkatu 2

Hiunjärven luontopolku sijaitsee Uudenkaupungin keskustan pohjoispuolella ja on sijainnistaan huolimatta säilynyt rauhallisena ja rakentamattomana. Hiunjärvi on merkittävä lintujärvi, jolla pesii monipuolinen linnusto. Hierkonpolku sijaitsee Pyhärannassa, Reilan kylässä. Reilan kyläyhdistys on Leader tuen turvin rakentanut alueelle tulentekopaikan, laavun, puuvajan ja käymälän. Lisäksi talkoolaiset merkitsivät reitin jo olemassaoleville poluille. Paluumatkalla pysähdymme katsomaan Hirvipuisto Ihodessa, Valtatien 8 varrella. Hirvipuistossa on Arja Alhorannan betonitöitä mm. luonnollista kokoa olevia hirviä, hevosia ja muita eläimiä. OTA MUKAAN REILUT EVÄÄT JA JUOMAA. Hierkonpolun varrella on tulipaikka, jota käytämme, jos ei ole voimassa palovaroitusta.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen ja tiedustelut 2.9. rinkka@raisionrinkka.fi tai p. 044 080 2430 Kaija. Retkimaksu maksetaan 2.9. mennessä Rinkan tilille FI60 5710 5210 0009 06 viite 1038

Tapahtuman nimiSyysretki Hiunjärven luontopolulle ja Hierkonpolul
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ilmoittaudu
Hinnoittelu20 euroa jäseniltä
25 euroa ei-jäseniltä
Lapset alle 15 v ei maksua

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2019 teemme yhteistyötä Sydänliiton kanssa Polulle sydämellä -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.