SijaintiJyväskylä

AjankohtaAlkaa: 21.09.2019, klo 07.00
Päättyy: 21.09.2019, klo 19.30
KokoontumispaikkaTikkosken s-market

Ensimmäisenä kohteena Aulangon puistometsä n klo 10.30, jossa ulkoiluaikaa noin tunti. Opastettu kiertoajelu kaupungin nähtävyyksiä katsellen klo 11.45. Lounas ravintola Militariassa klo 13.00, jonka jälkeen käynti Museo Militariassa. Museokaupasta voi tehdä ostoksia; mukeja, kirjoja, elokuvia ym. Klo 15.00 viimeistään lähtö kohti Vehoniemen automuseota. Klo 15.45 Vehoniemessä päiväkahvit ja opastettu tutustuminen vanhojen autojen maailmaan. Lähtö Uuraisilta, matkahuolto klo 7.00, Tikkakosken S-marketin pihasta 7.20, Palokanorsi 7.35 ja Jyväskylän tilausajolaituri, Harjukatu n. klo 7.45. Kyytiin voi nousta matkan varrelta. Menomatkalla kahvitauko Padasjoella omakustanteisesti. Takaisin Tikkakoskella olemme n.19.00 ja Uuraisilla 19.30. Uuraisten Liikenteen bussi. Osanottomaksu 40 €/yhdistyksen jäsen, 50 €/ei jäsen, lapset alle 12 v. 20/25 Hinta sis. matkat, opastus, lounas, museo Militarian pääsymaksu, päiväkahvit. Osanottomaksu 40 €/yhdistyksen jäsen, 50 €/ei jäsen, lapset alle 12 v. 20/25€. Hinta sis. matkat, opastus, lounas, museo Militarian pääsymaksu, päiväkahvit. Maksu Tikkakosken Ladun tilille FI16 5290 3340 0127 25

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tiedustelut ja ilmoittautumiset 10.9. mennessä Seija Matilainen 040 5884148 (klo 16.30 jälkeen) seija.matilainen@pp.inet.fi Sirkka Nieminen 050 5815377 sirkkanie@gmail.com Ilmoita mistä tulet kyytiin ja mahdolliset ruoka-allergiat/-rajoitteet.

Tapahtuman nimiSyysretki Aulangolle ja Hämeenlinnaan
Tapahtuman lajiMuu