SijaintiKolari

AjankohtaAlkaa: 08.09.2018, klo 05.00
Päättyy: 15.09.2018, klo 00.00
KokoontumispaikkaJoensuu

Lähde ruskaviikolle Lappiin, joko 1) vaeltamaan Hetta-Pallasreitti, tai 2) majoittumaan mukavasti Raattaman kylälle, paikalliselle porotilalle täysihoidolla, tai 3) retkiolosuhteisiin Varkhanmukan retkeilykeskukseen, jossa on yhteismajoitus. Edellä mainituista majoituspaikoista käsin teemme ohjattuja päiväretkiä läheisille tuntureille ja saamme kosketuksen myös paikalliseen elämään ja kulttuuriin. Toki jokainen voi patikoida myös itsenäisesti omien mieltymysten mukaan. Retken hinta riippuu osallistujamäärästä, mutta täysihoidolla kahden hengen huoneessa se tulee olemaan n. 350 - 380 € ja yhteismajoituksessa ilman aterioita n. 150 €. Lähtijämäärän kartoittamiseksi nettisivuiltamme löytyy linkki, jossa voi ennakkoon ilmoittaa kiinnostuksensa joko päiväretkille tai Hetta-Pallas -vaellukselle (ei vielä sitova). Retkestä tulee lisää tietoa jäsenlehdessä 2/ 2018, joka ilmestyy toukokuussa. Lisätiedot: Hannu Melin p. 040 773 5767, hannu.melin@gmail.com ja Martti Sivonen p. 050 411 6076, martti.sivonen@netti.fi (Hetta-Pallas -vaellus)

Tapahtuman nimiSyyskuun ruskaretki Pallakselle
Tapahtuman lajiPatikointi
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 31.03.2018 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöHannu Melin
Sähköpostihannu.melin@gmail.com
Puhelinnumero040 773 5767

JOENSUUN LATU RY

JOENSUUN LATU on perustettu 16.10.1951 SUOMEN LADUN jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta.

Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa.

Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille.

Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme.

Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.