SijaintiEspoo
OsoiteSuvisaarentie 8 Espoo

AjankohtaAlkaa: 09.09.2019, klo 18.00
Päättyy: 09.09.2019, klo 20.00

Kokoontuminen ja lähtö on Hanikan kuntoradan parkkipaikalta Suvisaarentien (Espoo) varrelta. Julkisella liikenteellä paikalle pääsee ainakin Matinkylän metroasemalta bussilla 145. Pois jäädään Suinonsalmen pysäkillä, josta on pieni kävelymatka takaisin päin. Tarkemmat aikataulut löydät www.reittiopas.fi. Jos auton navigaattori ei tunne Hanikan kuntoradan parkkipaikkaa, osoitteeksi voi laittaa Suvisaarentie 8, Espoo. Parkkipaikka on hieman aikaisemmin tien vasemmalla puolella. Google maps ko. kohteen tunnistaa. Kohteeseen voi tutustua etukäteen kirjasta Raija Hentman, Uusi pääkaupunkiseudun retkeilyopas s. 183-184 tai www.espoo.fi/luontopolut. Vaatetus sään mukaan sekä retkieväät mieltymyksiesi mukaan. Retkelle ei ole ennakkoilmoittautumista. Retken yhdyshenkilö on Markku Arola p. 0500-777554.

Tapahtuman nimiSyyskuun kerhoilta: LUONTORETKI Hanikan luontopolu
Tapahtuman lajiKävely
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöMarkku Arola

TUNTURILATU RY / KAVTSI

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).