SijaintiHelsinki
OsoiteKellosilta 9 Helsinki

AjankohtaAlkaa: 12.11.2018, klo 17.30
Päättyy: 12.11.2018, klo 17.30

KOKOUSKUTSU Tunturilatu ry/Tunturikerho Kavtsin sääntömääräinen syyskokous pidetään maanantaina 12.11.2018 klo 18.00 Pasilan kirjaston toisen kerroksen auditoriossa, osoite Kellosilta 9, 00520 Helsinki. Kokouksessa käsitellään kerhon sääntöjen 9. pykälän mukaiset syyskokousasiat. Asialistalla on siis mm. kerhotoimikunnan jäsenten valinta erovuoroisten tilalle sekä vuoden 2019 toimintasuunnitelma ja budjetti. Tarjoilu alkaa kello 17.30. Kokouksen jälkeen katsellaan perinteiseen tapaan kuvia menneistä tapahtumista. Jos haluat näyttää kuvia, ilmoittaudu Juha Kelkalle. Tervetuloa! Kerhotoimikunta.

Tapahtuman nimiSyyskokous Pasilan kirjastossa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöAnnu Koistinen

TUNTURILATU RY / KAVTSI

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).