SijaintiVantaa

AjankohtaAlkaa: 12.11.2018, klo 18.30
Päättyy: 12.11.2018, klo 21.00
KokoontumispaikkaKansalaistoiminnan keskus Leinikki

Vantaan Latu ry:n syyskokouksen asialistalla ovat sääntömääräiset asiat. Lisätietoja ja kokouksen esityslista verkkosivuilla www.vantaanlatu.com. Tervetuloa jäsenet! Kokouksen jälkeen noin klo 19.30 jatkamme Vaikuta! -illan merkeissä. Saamme vieraaksi Suomen Ladun yhteiskuntasuhteiden asiantuntijan Anne Rautiaisen. Vantaan Latu tekee ulkoilun vaikuttamistyötä, ja Vaikuta! -ilta on suunniteltu erityisesti Suomen Ladun paikallisyhdistysten vaikuttamistyön avuksi ja iloksi. Vantaan kaupungilla on menossa mm. lähimetsien teemavuosi. Puhutaan paikalla olijoiden ulkoiluasioista, jo olemassa olevista ulkoilupaikoista, niiden kunnosta ja parannustarpeista. Mietitään, mistä voitaisiin vielä unelmoida ja kuinka unelmaa kohti voisi pyrkiä - yhteistyössä kaupungin kanssa.

Tapahtuman nimiSyyskokous ja Vaikuta! -ilta
TyyppiKokous
Tapahtuman lajiMuu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöMaarit Kylmäluoma
Sähköpostimaarit.kylmaluoma@elisanet.fi
Puhelinnumero0400 811 570

VANTAAN LATU RY

Vantaan Latu ry on perustettu 4.2.1965 ja se toimii Vantaan alueella. Vantaan Latu ry järjestää kuntoiluun, ulkoiluun, retkeilyyn ja muuhun luontoliikuntaan liittyviä tapahtumia. Vantaan Latu ry:n keskusjärjestö on Suomen Latu ry.