SijaintiHelsinki
OsoiteKellosilta 9 Helsinki

AjankohtaAlkaa: 11.11.2019, klo 17.30
Päättyy: 09.11.2019, klo 20.00

KOKOUSKUTSU Tunturikerho Kavtsi ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään maanantaina 11.11.2019 kello 18.00 Pasilan kirjaston toisen kerroksen auditoriossa, osoite Kellosilta 9, 00520 Helsinki. Kokouksessa käsitellään uusien sääntöjen 10§ mukaiset syyskokousasiat, siis mm hallituksen jäsenten valinta sekä toimintasuunnitelma ja budjetti vuodelle 2020. Kokouksen jälkeen katsellaan kuvia menneistä tapahtumista. Tuo omia kuviasi kaikkien nähtäväksi, ilmoita niistä mielellään etukäteen Juha Kelkalle. Jos on tarvetta, käydään vielä läpi Kavtsin rekisteröitymistä ja uusia sääntöjä. Auditorio on käytössämme kello 17.00 alkaen, mutta kahvitarjoilua ei ole, koska emme voi enää säilyttää kahvitustarvikkeita kirjastossa. Tervetuloa! Kavtsi ry:n hallitus

Tapahtuman nimiSYYSKOKOUS JA KUVIA KERHON TAPAHTUMISTA
Tapahtuman lajiMuu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöA

TUNTURILATU RY / KAVTSI

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).