SijaintiRaisio
Osoite Tornikatu 9, Raisio eli Tornitalo, 1 krs, sisäänkäynti takapihan puolelta, 21280 Raisio

AjankohtaAlkaa: 02.05.2019, klo 17.00
Päättyy: 02.05.2019, klo 19.00
KokoontumispaikkaYhdistystila Tornila

Luentopaikka: Yhdistystila Tornila, Tornikatu 9, Raisio eli Tornitalo, 1 krs, sisäänkäynti takapihan puolelta Tapahtuma on Raision Seudun sydänyhdistyksen ja Raision Rinkan yhteinen. Aluksi dosentti, kardiologi Pekka Porela luennoi aiheesta: ’Sydämestä ottaa – onko kyse sydänviasta’. Luennon jälkeen on tarjolla hedelmiä ja mehua. Ruokailun jälkeen lähdemme noin tunnin kestävälle kävelylle lähimaastoon. – Tulethan ajoissa paikalle!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tiedustelut ja ilmoittautuminen su 28.4 mennessä rinkka@raisionrinkka.fi tai puh 044 080 2430 Kaija.

Tapahtuman nimiSydänviikko -luento ja kävely
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 28.04.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2019 teemme yhteistyötä Sydänliiton kanssa Polulle sydämellä -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.