SijaintiJoensuu
Osoite Joensuu

AjankohtaAlkaa: 28.09.2019, klo 08.30
Päättyy: 28.09.2019, klo 15.00
KokoontumispaikkaLähtö bussilla klo 8.30 ja paluu klo 15 mennessä Kirkkokadun matkailupysäkille Taidemuseon eteen

Erä- ja riistapolut kutsuvat Kiteelle! Sydän- ja polkuretken päiväpatikkakohteeksi valikoitui tänä vuonna Kiteen erä- ja riistapolku Muljulassa, Oriveden rantojen rengasreiteillä. Tällä Joensuun Ladun ja Pohjois-Karjalan Sydänpiirin perinteisellä retkellä pääsemme mukavaan metsä- ja järvimaisemaan pienille poluille, harjujen korkeuseroja unohtamatta. Alussa tutustumme Muljulan näyttelyaittoihin, joissa mm. kivi- ja hyönteiskokoelmia sekä erästykseen, metsästykseen ja entisajan elämään liittyvää esineistöä. Näyttelyaittoihin tutustumisen jälkeen pidämme yhteisen alkuverryttelyn ennen maastoon suuntaamista. Patikkareitin varrella tutuksi tulevat niin metsäluonto, metsän- ja riistanhoito kuin eräperinnekin. Jokaiselle löytyy sopiva ryhmä ja vauhti! Kävelymatkat 2 - 5 km. Mahdollisuus myös ulkoilla lyhyemmin nuotiopaikan lähistöllä. Lähtö bussilla klo 8.30 ja paluu klo 15 mennessä Kirkkokadun matkailupysäkille Taidemuseon eteen. Muista omat reppueväät ja säänmukainen varustus! Hinta 25 €/aikuiset ja 10 €/alle 15-v. sis. kyydin, opastuksen, näyttelyn ja nokipannukahvit; maksu kerätään käteisellä menomatkalla. Lisätiedot ja ilmoittautuminen 23.9. mennessä: Riikka Turunen, riikkaturunen17@gmail.com, p. 044 235 1981. Kerro nimesi ja puhelinnumerosi ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoitathan myös mahdollisesta peruutuksesta!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtuman nimiSydän- ja polkuretki Kiteelle 28.9.
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen 23.09.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöRiikka Turunen
Sähköpostiriikkaturunen17@gmail.com
Puhelinnumero044 235 1981

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.