SijaintiMikkeli
OsoiteLatupirtintie 32, 50670 Mikkeli

AjankohtaAlkaa: 03.02.2019, klo 10.00
Päättyy: 03.02.2019, klo 16.00

Susiniemihiihto on perinteinen kaikille tarkoitettu hiihtotapahtuma, missä hiihdetään omaan tahtiin. Tukikohtana on Latupirtti, missä on tarjolla kahvion palvelut ja mukavaa seuraa. Kahviossa käytetään maksuvälineenä käteistä rahaa. Kahvio palvelee klo 10 - 16. Jäällä on lapsille ja lapsenmielisille napakelkka ja rinteessä liukumäki. Hiihdon voi aloittaa Kalevankankaalta ( 10 km), Rantakylästä ( 7 km) tai Otavan Liukkolasta (3,5 km) tai jostakin väliltä. Tule nauttimaan hiihdon mukavuudesta ja ota kavereita mukaan! Autolla pääsee n. 400m:n päähän Latupirtistä. Ladulla on liivilliset turvahiihtäjät, mikäli jotakin apua tarvitaan. Lisäksi Latupirtillä on suksenvoiteluvälineitä käytettäväksi , mikäli tarvetta on. Kävijöiden kesken arvotaan yllätyspalkintoja.

Tapahtuman nimiSusiniemihiihto
Tapahtuman lajiHiihto
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöSeppo Tiihonen
Sähköpostiseppotiiho@gmail.com
Puhelinnumero0504989674

MIKKELIN LATU RY

Mikkelin latu toimii kaikkien ihmisten liikuttamiseksi ja liikuntamahdollisuuksien edistämiseksi. Tavoitteena on, että jokainen voi liikkua omien mieltymystensä mukaisesti, yhdessä tai yksin.