SijaintiEnontekiö

AjankohtaAlkaa: 08.06.2019, klo 14.00
Päättyy: 15.06.2019, klo 12.00
KokoontumispaikkaKittilän lentokenttä

SUSIKYRÖN RETKEILYKURSSI 8.6 – 15.6.2019 Retkeilykurssi Susikyrössä, Enontekiöllä. Pallas-Yllästunturin kansallispuiston kupeessa pääset nauttimaan mahtavasta tunturimaisemasta. Kurssilla tehdään päivä- ja yön yli retkiä, valmistetaan retkiruokaa, suunnistetaan kartalla ja kompassilla, kerrataan retkeilijän jokamiehen oikeuksia sekä kerrataan EA-taitoja. Kurssi soveltuu henkilöille, jotka eivät aiemmin ole harrastaneet retkeilyä. Kurssin vetäjinä toimivat kokeneet Suomen Ladun Latuneuvojien oppaat. Kurssi edellyttää kohtuullista kuntoa. SL JÄSENHINTA 410 € (muut 460 €). Hintaan sisältyy majoitus ja muonitus Susikyrössä, tapaturmavakuutus ja kuljetus Kittilän lentoasemalta Susikyröön. Henkilökohtaiset retkeilyvarusteet eivät sisälly hintaan. Kaikille kurssille osallistujille postitetaan ennen kurssin alkua kirje, joka sisältää tarkemman ohjelman ja varusteluettelon. Lisätiedot ja ilmoittautuminen 31.3.2019 mennessä: ilpo.vuori@gmail.com. Kurssista vastaa Latuneuvojat ry.

Tapahtuman nimiSUSIKYRÖN RETKEILYKURSSI 8.6 – 15.6.2019
TyyppiKurssi