SijaintiJoensuu
Osoite, 80100 Joensuu

AjankohtaAlkaa: 28.03.2020, klo 05.00
Päättyy: 28.03.2020, klo 00.00

Savo-Karjalan latualue järjestää latuyhdistysten jäsenille yhteisen hiihtoviikon keväällä 28.3-4.4.2020 siten, että retkikohteita on kaikkiaan 6 eli Kilpisjärvi, Särkijärven majat Muoniossa, Ylläs, Kiilopää, Saariselkä, sekä uutena kohteena Enontekiön Hetta. Retkikohteet on valittu siten, että tarjotaan jokaiselle jotakin, eli upeita tunturimaisemia, omaa rauhaa ja hiljaisuutta, monipuolisia liikuntavaihtoehtoja kuten hiihto, laskettelu, lumikenkäily. Mukana on myös kohteita, joissa on iltaelämää. Hiihtoviikolle pääset kyytiin Mikkelistä, Varkaudesta, Kuopiosta, Siilinjärveltä, Joensuusta, Outokummusta, Juankoskelta, Iisalmesta sekä Kajaanista. Kajaanista vain Saariselälle, Kiilopäälle sekä Ylläkselle. Iisalmessa jakaudutaan eri retkikohteisiin meneviin busseihin. Lähde rohkeasti mukaan ja tutustu uusiin upeisiin retkikohteisiin ja uusiin latuihmisiin Savo-Karjalan alueelta! Kohteet ja majoitusvaihtoehdot ovat seuraavat:

Ilmoittautumisen lisätietoja

ILMOITTAUTUMINEN VAIN LOMAKKEELLA ILMOITTAUDUN yllä selostetulle Savo-Karjalan latuyhdistysten yhteiselle hiihtoviikolle Lappiin 28.3-4.4.2020. Ilmoittautumiset vahvistetaan 150€ varausmaksulla Mikkelin Ladun tilille nro: FI68 5271 0420 4414 39 v.2019 loppuun mennessä.

Tapahtuman nimiSAVO-KARJALAN latuyhdistysten yhteinen hiihtoviikk
Tapahtuman lajiHiihto
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 31.12.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöAnja Marttila
Sähköpostianjakaarina.marttila@gmail.com
Puhelinnumero0407459965

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.