SijaintiIisalmi

AjankohtaAlkaa: 06.10.2018, klo 10.00
Päättyy: 07.10.2018, klo 13.00
KokoontumispaikkaRunnin Kylpylä

Viikonlopun ohjelmaan kuuluu - koulutusta lauantaina; Yhdistyspalvelun käyttö /tapahtumien laitto ja muut asiakirjat. Iltapäivän koulutuksen aiheena Vapaaehtoistoiminta yhdistyksissä. Kouluttajana yhdistyspalveluvastaava Johanna Yli-Opas Suomen Ladusta. - sunnuntaina syyskokous, jossa päätetään mm. latualueemme ensi vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä valitaan uusi alueyhdyshenkilö. Kokouksen yhteydessä kuullaan myös Suomen Ladun ajankohtaisista asioista ja ensi vuoden päätapahtumista. - päiviin mahtuu myös mieltä virkistävää ja liikunnallista yhdessäoloa. Kokouspaketin hinta 126,-/ hlö / 2hh, kattaa la-su ruokailut & kahvit, majoituksen ja pääsymaksun tansseihin - yhden hengen huonelisä 25,-/vrk. Jos osallistuu päiväseltään: lounas lauantaina 14,- /henk., ja lounas sunnuntaina 19,- /henk. Kokouspaketin maksu tulee suorittaa viimeistään 28.9.2017 Iisalmen Ladun tilille FI59 4600 1050 0042 86. Lisätietoihin: Aluekokous, yhdistys ja osallistujien määrä. TAPAAMISIIN Iisalmessa, perinteikkäässä Runnin Kylpylässä!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Pirjo Koposelle, koponpir@gmail.com 050- 3798797