SijaintiMikkeli
Osoite, 80100 80100 Mikkeli

AjankohtaAlkaa: 28.03.2020, klo 05.00
Päättyy: 28.03.2020, klo 00.00

Savo-Karjalan latualue järjestää latuyhdistysten jäsenille yhteisen hiihtoviikon keväällä 28.3-4.4.2020 siten, että retkikohteita on kaikkiaan 6 eli Kilpisjärvi, Särkijärven majat Muoniossa, Ylläs, Kiilopää, Saariselkä, sekä uutena kohteena Enontekiön Hetta. Retkikohteet on valittu siten, että tarjotaan jokaiselle jotakin, eli upeita tunturimaisemia, omaa rauhaa ja hiljaisuutta, monipuolisia liikuntavaihtoehtoja kuten hiihto, laskettelu, lumikenkäily. Mukana on myös kohteita, joissa on iltaelämää. Hiihtoviikolle pääset kyytiin Mikkelistä, Varkaudesta, Kuopiosta, Siilinjärveltä, Joensuusta, Outokummusta, Juankoskelta, Iisalmesta sekä Kajaanista. Kajaanista vain Saariselälle, Kiilopäälle sekä Ylläkselle. Iisalmessa jakaudutaan eri retkikohteisiin meneviin busseihin. Lähde rohkeasti mukaan ja tutustu uusiin upeisiin retkikohteisiin ja uusiin latuihmisiin Savo-Karjalan alueelta! Kohteet ja majoitusvaihtoehdot ja hinnat löydät linkistä alempaa.

Ilmoittautumisen lisätietoja

ILMOITTAUTUMINEN VAIN LOMAKKEELLA ILMOITTAUDUN yllä selostetulle Savo-Karjalan latuyhdistysten yhteiselle hiihtoviikolle Lappiin 28.3-4.4.2020. Ilmoittautumiset vahvistetaan 150€ varausmaksulla Mikkelin Ladun tilille nro: FI68 5271 0420 4414 39 v.2019 loppuun mennessä.

Tapahtuman nimiSAVO-KARJALAN latualueen hiihtoviikko
Tapahtuman lajiHiihto
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 31.12.2019 mennessä

YhteyshenkilöAnja Marttila
Sähköpostianjakaarina.marttila@gmail.com
Puhelinnumero0407459965

MIKKELIN LATU RY

Mikkelin latu toimii kaikkien ihmisten liikuttamiseksi ja liikuntamahdollisuuksien edistämiseksi. Tavoitteena on, että jokainen voi liikkua omien mieltymystensä mukaisesti, yhdessä tai yksin.