SijaintiNaantali

AjankohtaAlkaa: 28.09.2019, klo 08.20
Päättyy: 28.09.2019, klo 19.15
KokoontumispaikkaTurun satama, Siljan terminaali

Lähde viettämään syyspäivä laivalla Turku-Maarianhamina-Turku Silja Linen Galaxylla menomatkalla ja palatessa Baltic Princessillä. Lähtö Turusta 28.09.2019 klo 8.20. Saapuminen Maarianhaminaan 13.35. Lähtö Maarianha-minasta 13.45. Saapuminen Turkuun lauantaina 28.09. klo 19.15. Matkustajien tulee olla lähtöselvityksessä viimeistään 30 min. ennen laivan lähtöä. Matkan hinta 40,00 €/ henkilö. Hinta sisältää: - saaristoristeily Tku-Maarianhamina-Tku - buffet aamiainen - buffet lounas paluumatkalla - yhteisiä hyttejä takkien ja laukkujen säilytystä varten Menomatkalle meille on varattuna kokoushuone, jossa tarkoituksena on katsella Kilpisjärven retkellä otettuja kuvia, mahdollisesti myös muiden retkien kuvia. Voimme pohtia myös tulevaa ja kehittää uusia ideoita yhdistyksen toimintaan.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautumiset viimeistään 12.08.2019. Huom! Ilmoita nimi ja syntymäaika. Ilmoittautumiset armonlaaksonvaeltajat@gmail.com tai myös puh. 0407653252 Hannele. Paikkoja on rajoitetusti. Osallistumismaksu 40,00 €/ henkilö tulee maksaa 13.08.2019 mennessä Armon-laakson Vaeltajat ry:n tilille FI47 5284 0220 0874 86 käyttäen viitettä 5403.

Tapahtuman nimiSaaristoristeily
Tapahtuman lajiMuu