SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 16.09.2019, klo 08.00
Päättyy: 16.09.2019, klo 00.00
KokoontumispaikkaSiltakatu

Ruskaretki Kuusamoon ja Saariselälle 16.-22.9.2019 Joensuun Latu järjestää yhdessä Matka-Kososen kanssa ruskaretken Kuusamoon ja Saariselän maisemiin Inariin (2 yötä Holiday Club Kuusamo ja 4 yötä Holiday Club Saariselkä). Majoittuminen kahden hengen huoneissa. Kuusamossa käymme mm. Pienellä Karhunkierroksella sekä Kiutakönkään koskilla. Saariselällä Tutustumme mm. saamelaismuseo Siidaan, käydään myös Kaunispään ja Kiilopään huipuilla sekä patikoidaan Pielpajärven erämaakirkolle. Retken hinta 595 €/hlö sis. matkan, majoituksen kahden hengen huoneissa, lounaat meno- ja paluumatkoilla, aamiaiset sekä päivälliset seisovasta pöydästä. Tarkempi retkiohjelma ja aikataulut Joensuun Ladun nettisivuilta. Ilmoittautuminen alla olevalla lomakkeella joensuu@matkakosonen.fi . Lisätiedot: Matka-Kosonen, p. 013 221 365, 040 769 8201 . TAI Jns Ladun Pekka Laakkoselta pekka1.laakkonen@gmail.com puh. 0500 192469 Mahdolliset peruutukset em. tahoille!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtuman nimiRuskaretki Kuusamoon ja Saariselälle 16.-22.9.
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 12.08.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöPekka Laakkonen
Sähköpostipekka1.laakkonen@gmail.com
Puhelinnumero0500 192469

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.