SijaintiNaantali
Osoite Naantali

AjankohtaAlkaa: 31.08.2019, klo 08.00
Päättyy: 07.09.2019, klo 23.00
KokoontumispaikkaLinja-autopysäkki Naantalin sotilaspatsaan luona, Käsityöläiskadun ja Luostarinkadun kulma

Lähdemme matkaan lauantaina 31.8. kello 8 aamulla Naantalista sotilaspatsaalta (Onnibussin pysäkki Käsityöläiskadun ja Luostarinkadun kulmassa). Seuraava pysähdys on Suopellon koululla. Matkaamme Haukiputaalle, jossa yövymme meno- ja paluumatkalla. Kilpis¬järvellä majoitumme Arctic Polar mökkeihin. Mökit pääsääntöisesti 4 hengelle. Teemme päivämatkoja alueen lähistölle, mm Saanatunturille, ehkä kolmen valtakunnan rajalle. Mahdollisesti käymme Norjan puolella lähellä olevassa patikointikohteessa. Majoituspaikassa on varattu aamupala ja lounasruokailu päivittäin. Alustava matkan hinta on noin 550 €/ hlö riippuen osallistujamäärästä. Hinta sisältää matkat, yöpymiset, majoitukset ja ruokailut kohteessa, liinavaatteet ja loppusiivouksen sekä meno- ja paluumatkalla ruokailut.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautumiset 1.3.2019 alkaen tarja.anttila2710 @ gmail.com tai puh. 044 592 7464. Armonlaakson Vaeltajat ry:n matkojen peruutusehdot: Mikäli peruutus tapahtuu: • viimeistään 60 vrk ennen lähtöä, palautetaan matkan ennakkomaksuna peritty summa ja veloitetaan toimistokuluina 20 €/henkilö, • myöhemmin kuin 14 vrk ennen matkan alkua, peritään 50 % matkan hinnasta/hlö. Matkustajalla on oikeus peruuttaa matkansa ylivoimaisen esteen vuoksi. Tässä sovelletaan yleisten seuramatkojen syitä ylivoimaisesta esteestä. Tällöin peritään ainoastaan toimistokuluina 20 €/henkilö. Huom! Loman saanti/saamattomuus ei ole ylivoimainen este.

Tapahtuman nimiRUSKAMATKA KILPISJÄRVELLE
Tapahtuman lajiVaellus