SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 15.11.2019, klo 16.00
Päättyy: 17.11.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaJoensuu

Rospuuttoretki Ruunaalla 15. - 17.11.2019 Ruunaan maastot ovat Pohjois-Karjalan monipuolisimpia. On suota ja on metsää ja pitkospuita, ikään kuin kokoelma tai yhteenveto kaikista muista retkeilymaastoista. Tavoitteena on kiertää Ruunaan Koskikierros, jonka pituus on noin 30 kilometriä. Mutta kun marraskuussa ollaan jo syksyn ja talven rajalla ja olosuhteet voivat vaihdella paljonkin, niin reitti ja yöpymispaikat (sisällä/ulkona) tarkentuvat vasta lähempänä retkeä. ”Hurjimmillaan” yövytään kaksi yötä laavuilla/teltoissa. Vähemmän hurjassa” versiossa yövytään vuokramökeissä. Tai sitten näiden yhdistelmä (toinen yö ulkona, toinen mökissä). Myös retken aikana voidaan säätää reittiä, jos olosuhteet niin vaativat tekemään. Lähdetään Joensuusta ennen iltaa perjantaina. Mukaan säänmukainen vaatetus, mahdollisesti majoite, vaellus- tai kumikengät. Vaellussauvat. Lisätiedot ja ilmoittautuminen (mieluiten sähköpostilla) 25.10. mennessä: Juha Tiainen, juhaolli@gmail.com, p. 050 527 4150

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtuman nimiRospuuttoretki Ruunaalla 15. - 17.11.
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 25.10.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöJuha Tiainen
Sähköpostijuhaolli@gmail.com
Puhelinnumero050 527 4150

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.