SijaintiVarkaus

Päättyy: 02.03.2019, klo 10.00
KokoontumispaikkaVarkauden moottoriurheilukeskus

Ilmoittautumisen lisätietoja

Lähtö Varkauden moottoriurheilukeskuksesta. Kilpasarjojen lähtö klo 10. Laturetkeläiset klo 10.10-11.10. Hiihto päättyy Leppävirralla Vesileppikseen. Bussit ajavat nonstoppina Vesileppiksen ja Moottoriurheilukeskuksen väliä. Jos tarvitset kyydin lähtöpaikalle sinun täytyy ennakkoilmoittautua 2.2.2019 mennessä. Laturetkeläinen voi ostaa kisakansliasta 10€ lisähintaan ajanoton itselleen. Hinta pitää sisällään maalissa kylpyläkäynnin ja ruokailun Vesileppiksessä. (Earlybird hinnat voimassa 17.2.2019 saakka.) Kilpasarjojen matka on 42km/P Matkoja laturetkeläisille V/P: Varkaus-Leppävirta 42km Varkaus-Sorsakoski 28km Varkaus-Honkapirtti 6km (Honkapirtiltä ei kyyditystä Leppävirralle) Sorsakoski-Leppävirta 14km

Tapahtuman nimiRIIKINVOIMAHIIHTO
Tapahtuman lajiHiihto
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 02.03.2019 mennessä
Ilmoittaudu
HinnoitteluEarlybird 25€(norm. 30€)/laturetkisarja
Earlybird 40€(norm. 50€)/kilpasarja
Earlybird 120€(norm. 130€)/joukkue

YhteyshenkilöReetta Nenonen
Sähköpostihiihtelija@hotmail.com
Puhelinnumero0503391600

VARKAUDEN LATU RY

Varkauden Latu ry:n toimintaperiaatteena on toimia ensisijaisesti luonnossa tapahtuvan kuntoliikunnan kuten hiihdon, patikoinnin, pyöräilyn ja retkeilyn edistämiseksi Varkauden kaupungin ja sen ympäristökuntien asukkaiden keskuudessa.

Suomen Ladun strategian mukaisesti Varkauden Latu ry tukee toiminnallaan jokaista löytämään itselleen sopivan tavan ulkoilla ja nauttia luonnosta.