SijaintiEspoo
OsoiteNuuksiontie 84, 02820 Espoo

AjankohtaAlkaa: 08.06.2019, klo 10.00
Päättyy: 09.06.2019, klo 13.00
KokoontumispaikkaHaltia tai Espoon keskuksen rautatie-/linja- autoasemalla (julkisilla saapuvat)

Retkipaikan ystävät ry järjestää jäsenilleen kesäretken Nuuksion kansallispuiston maisemiin! Tapaamisen, retken ja workshopin tavoitteena on laajentaa yhdistyksen jäsenten käsitystä Nuuksiosta ja omasta luovuudestaan. Luonnosta inspiroituminen edesauttaa laadukasta ja monipuolista sisällöntuotantoa, joka on yhdistyksen toiminnan keskiössä. Yön yli kestävään tapaamiseen voi osallistua joko koko viikonlopuksi, vain lauantaiksi tai sunnuntaiksi. Ilmoitathan osallistumisestasi eri osioihin selkeästi! Huomioithan, että tapaaminen alkaa ja päättyy eri lokaatioissa! Osallistujien kesken pyritään sopimaan kimppakyydeistä ja kuljetuksista. Retkipaikan ystävät ry on neuvotellut yhteistyöyrittäjien kanssa edulliset lounashinnat kummallekin päivälle. Näiden lisäksi jokaisen tulee itse huolehtia riittävästä muonituksesta viikonlopun aikana. Osallistujien selvittyä voidaan sopia myös yhteisistä ruokahankinnoista.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Jos saavut julkisilla: 9:15 Tapaaminen Espoon keskuksen rautatie-/linja- autoasemalla 9:34 Bussi 245A Espoon keskuksesta Haltiaan (2,80 €) 10:00 KOKOONTUMINEN HALTIAAN

Tapahtuman nimiRetkipaikan ystävät ry:n kesäretki Nuuksiossa
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 29.05.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöKaroliina Säkö
Sähköpostik.sako@outlook.com
Puhelinnumero050 917 2898

RETKIPAIKAN YSTÄVÄT RY

Retkillämme korostamme luonnosta nauttimista inspiroivasti ja vastuullisesti. Haluamme kaikella toiminnallamme nostaa kotimaan- ja etenkin lähiretkeilyn kunniaan.

Arvojemme mukaisesti haluamme lisätä erilaisten ihmisten kohtaamista ja luonnossa nauttimista eri tavoin.