SijaintiTampere

AjankohtaAlkaa: 29.07.2018, klo 10.00
Päättyy: 29.07.2018, klo 16.00
KokoontumispaikkaMustanlahden satama

Tampereen retkipyörälenkit 2018. Mukana on nyt Tapon, Kanuunoiden ja Taivaltajien pyöräjaoston lisäksi tervetulleita ovat myös em. järjestöihin kuulumattomat. Lähtö on jälleen parillisen viikon sunnuntai klo 10 Mustanlahden satamasta alkaen 22.4. Viimeinen lenkki on 26.8. Retket ovat pituudeltaan yleensä 50-80km (myös lyhyemmät variaatiot ovat aina mahdollisia), keskinopeus pyritään pitämään 17-20km/h haarukassa ja matkalla poiketaan mielenkiintoisissa kohteissa ja pidetään edelleen sumppitaukoja. Retkilenkeillä pidämme kypärää.

Tapahtuman nimiRetkilenkki
Tapahtuman lajiPyöräily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöPekka Lylykorpi
Puhelinnumero050 466 7817

TAMPEREEN TAIVALTAJAT RY

Tampereen Taivaltajat ry on vuonna 1958 perustettu kuntoliikunnan ja retkeilyn parissa toimiva Suomen Ladun jäsenyhdistys, jossa jäsenmäärä on yli 2500. Yhdistyksemme kuuluu Hämeen Latualueeseen.

Toiminta-ajatuksena on tehdä luonnossa tapahtuvasta liikunnasta kansalaistapa. Tätä toiminta-ajatusta yhdistyksessämme toteutetaan järjestämällä kuntoliikuntatilaisuuksia, retkiä ja vaelluksia sekä koulutusta.