SijaintiNaantali
Osoite Naantali

AjankohtaAlkaa: 22.08.2019, klo 10.00
Päättyy: 22.08.2019, klo 17.30
KokoontumispaikkaNaantalin Sotilaspatsas Käsityöläiskadun ja Luostarinkadun risteyksessä

Lähde tutustumisretkelle lähisaaristoon ja kokemaan kesäpäivän hetkiä Haukan tilalla. Teersalosta pääsemme yhteysaluksella Salavaisten saarelle Rauhalan rantaan, josta kävelemme n.1,5 km ja tulemme tilalle. Sämpyläkahvituksen jälkeen tutustumme taloon, sen museokohteisiin ja historiaan.Tila on ollut Haukan suvulla jo 1500-luvulta lähtien. Käymme luontopolulla ja sen jälkeen olisi naapuritilan paikallisia tuotteita grillattavana rantakatoksessa. Paluumatka häämöttää, ja palaamme rantaan odottamaan yhteysaluksen tuloa. Lähtö bussilla Naantalin Sotilaspatsaalta Käsityöläiskadun ja Luostarinkadun risteyksestä klo 10.00 Teersalon rantaan. Paluu takaisin keskustaan noin 17.30.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Retken hinta jäseniltä on 5 € ja se maksetaan ilmoittauduttaessa Armonlaakson Vaeltajat ry:n tilille FI47 5284 0220 0874 86 käyttäen viitettä 5432. Ilmoittautumiset 18.8. mennessä armonlaaksonvaeltajat@gmail.com tai p. 040 7653 252 Hannele.

Tapahtuman nimiRetki Velkuan Salavaisten saarelle Haukan tilalle
Tapahtuman lajiRetkeily