SijaintiTuusniemi

AjankohtaAlkaa: 25.05.2019, klo 08.00
Päättyy: 25.05.2019, klo 18.00
Kokoontumispaikkaklo 8.00 Joensuun matkailupysäkiltä

Upea Seinävuoren rotkolaakso on jylhyydessään näkemisen ja kokemisen arvoinen luontonähtävyys Tuusniemellä. Lähdemme bussilla klo 8.00 Joensuun matkailupysäkiltä. Rotkon kiertolenkki on pituudeltaan n. 2,5 km. Tämän lenkin pohjoispäästä on mahdollisuus poiketa myös rotkon pohjalle. Se kannattaa kokea, mikäli lumitilanne laskeutumisen sallii. Lenkki alkaa ja päättyy laavulle, jossa keitellään nokipannukahvit. Retkeilykohteessa on hyvä varustelutaso: kookas laavu, näköalatasanne, laituri, opastustaulut, puuliiteri sekä käymälä. Näköalatasanne, laavu ja laituri ovat esteettömiä. Kahvittelun jälkeen halukkaat voivat patikoida n. 6 km metsätaipaleen kohti Kaavia Mäkimajalle, josta bussi poimii heidät kyytiin. Suunnitelmissa on myös nauttia savusaunan upeista löylyistä ennen paluumatkaa. Retken hinta määräytyy, kun saunomismahdollisuus on varmistunut. Sitova ilmoittautuminen 13.5. mennessä: Pekka Laakkonen, pekka1.laakkonen@gmail.com, p. 0500 192 469 Ilmoittautuneille lähetetään tarkemmat retki- ja varustusohjeet. https://www.tuusniemi.fi/seinavuoren-rotkolaakso

Ilmoittautumisen lisätietoja

Pekka Laakkonen, pekka1.laakkonen@gmail.com, p. 0500 192 469

Tapahtuman nimiRetki Tuusniemen Seinävuoren rotkolle 25.5.2019
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 13.05.2019 mennessä

YhteyshenkilöPekka Laakkonen
Sähköpostipekka1.laakkonen@gmail.com
Puhelinnumero0500 192 469

JOENSUUN LATU RY

JOENSUUN LATU on perustettu 16.10.1951 SUOMEN LADUN jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta.

Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa.

Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille.

Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme.

Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.