SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 16.01.2019, klo 18.00
Päättyy: 16.01.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaVeteraanimaja

Illan teemana päiväretki. Sisältöä: Lähiretki kohteita, oppaiden ja karttojen lukua. Perus suunnistusta kartan avulla. Päivärepun sisältö ja varusteiden käyttö. Jokainen kurssi ilta on teemoitettu, mutta sisällöt menevät paljolti limittäin. Kurssi on tarkoitettu aloitteleville ja lähiretkeilystä kiinnostuneille ulkoilijoille. Kurssin jälkeen mahdollisuus osallistua yöpymisen sisältävään ohjattuun retkeen joka suuntautuu Teijon kansallispuistoon 27-28.4.2019.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen alkaa 29.12.2018 ja tapahtuu soittamalla henkilökohtaisesti puh. 040 5111122

Tapahtuman nimiRetkeilyn peruskurssi
TyyppiKurssi
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 13.01.2019 mennessä
Ilmoittaudu
HinnoitteluLatu jäsen 5€
Ei jäsen 8€

YhteyshenkilöKeijo West
Sähköpostikeijo.west@kolumbus.fi
Puhelinnumero+358405111122

NURMIJÄRVEN LATU RY

Kasvava yhdistys on saavuttanut uuden ennätyksensä 1276 jäsenellä lokakuussa 2018. Polkujuoksu on saavuttanut huikean suosion. Ohjatuilla lenkeillä parhaimmillaan yli 50 juoksijaa. Polkujuoksut jatkuvat myös talvikaudella. Maastopyöräilyn edistämisen yhdistys aloitti ensimmäisten joukossa ja siitä on tullut kiinteä osa yhdistyksen toimintaa. Melonta, talviuinti, patikointi jne jne. ovat suosiossa vuodesta toiseen. Iso vapaaehtoisten joukko takaa hienot tapahtumat.