SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 13.03.2019, klo 18.00
Päättyy: 13.03.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaVeteraanimaja

Illan teema: Yöretkelle valmistautuminen. Kantolaitteet, teltat ja majoitteet. Makuupussit ja muut yöpymisvarusteet. Jokainen kurssi ilta on teemoitettu, mutta sisällöt menevät paljolti limittäin. Kurssi on tarkoitettu aloitteleville ja lähiretkeilystä kiinnostuneille ulkoilijoille. Kurssin jälkeen mahdollisuus osallistua yöpymisen sisältävään ohjattuun retkeen joka suuntautuu Teijon kansallispuistoon 27-28.4.2019.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen alkaa 14.2.2019 Ilmoittautuminen henkilökohtaisesti puhelimitse numeroon 040 5111122

Tapahtuman nimiRetkeily kurssi
TyyppiKurssi
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 10.03.2019 mennessä
Ilmoittaudu
HinnoitteluLatu jäsen 5€
Ei jäsen 8€

YhteyshenkilöKeijo West
Sähköpostikeijo.west@kolumbus.fi
Puhelinnumero+358405111122

NURMIJÄRVEN LATU RY

Kasvava yhdistys on saavuttanut uuden ennätyksensä 1276 jäsenellä lokakuussa 2018. Polkujuoksu on saavuttanut huikean suosion. Ohjatuilla lenkeillä parhaimmillaan yli 50 juoksijaa. Polkujuoksut jatkuvat myös talvikaudella. Maastopyöräilyn edistämisen yhdistys aloitti ensimmäisten joukossa ja siitä on tullut kiinteä osa yhdistyksen toimintaa. Melonta, talviuinti, patikointi jne jne. ovat suosiossa vuodesta toiseen. Iso vapaaehtoisten joukko takaa hienot tapahtumat.